Felsefemiz
“Çocuklara ne yapmaları gerektiği söylenmemeli, güneş ışığı altında mutlu bir şekilde büyümeli, güçlenmeli ve gelişmeli, özenli bir bahçıvanın dikkatli eli altında bir çiçek gibi açılmalıdır.”
Friedrich Fröbel
Bu sözünden de anlaşılacağı gibi Friedrich Fröbel için anaokulu bir çocuk bahçesidir ve tıpkı çiçekler gibi her çocuk tek ve biriciktir. Anaokulu felsefemizin kökleri, 186 yıldan fazla bir süre önce anaokulu konseptini şekillendiren ünlü eğitimci Friedrich Fröbel tarafından geliştirilen ilerici fikirlere dayanmaktadır. Onun erken yaşta öğrenmeye yönelik bütünsel yaklaşımı bugünkü eğitim yaklaşımımızın temelini oluşturmaktadır.
Erken eğitim ve öğretimde çocukların özerkliğini ve özgüvenini geliştiren bir yaklaşımı benimsemekteyiz. Çocuklarımızı özgür, aktif, hisseden, düşünen, kalıpları gören, bağlantılar kuran bireyler olarak görüyoruz.
Erken öğrenme eğitim yaklaşımımız her bir çocuğun tüm yetenekleriyle ilişkilidir: hayal gücü, yaratıcı, sembolik, dilsel, matematiksel, müzikal, estetik, bilimsel, fiziksel, sosyal, ahlaki, kültürel ve manevi. Öğrenme ortamlarımız eğlenmeyi, merakı, konsantrasyonu, birlikte olmayı ve her çocuk için anlamı, amacı ve değeri olan deneyimleri teşvik edecek şekilde düzenlenmiştir.
Çocukları aktif, kendi kendini eğiten bireyler olmaya teşvik ediyoruz ve oyunun, çocuklarımızın gelişimi ve öğreniminde merkezi, tamamlayıcı bir unsur olarak öneminin farkındayız. Üç dilli öğrenme ortamında çağdaş, oyun ve araştırmaya dayalı erken eğitim sunuyoruz. Eğitim yaklaşımımız grup içindeki her çocuğa özel olarak şekillendirilmektedir. Eğitimcilerimiz çocuklarımızın dünyayı keşfetme yolculuğunda rehberlik eder, tıpkı bir bahçıvanın bahçesindeki tohumları ve fidelerin her birini tek tek gelişmesini sağlamak için beslediği gibi.
Ekibimiz nitelikli, uzman ve sürekli eğitim almaktadır. Bu şekilde çocuklarımız oynarken ve öğrenirken ideal bir şekilde desteklenmektedir. Çocuklarımızın günlük deneyimlerini tasarlarken onların bireysel yeteneklerini keşfetmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olmayı hedefliyoruz. Her çocuğun kapasitesinin ve potansiyelinin benzersizliğine inanır ve ailelerimizle iş birliğine dayalı ilişkiler geliştiririz.